Bizde 4 ay 4 günlüğüz. Karın ağrısı kaka yapamama onun verdiği acı ile ağlamaları… katılıyor asla susmuyor tam geçti iyileşti diyorum aynı .. atak mıdır neyse bitsin artık . sesi çıkmayan sakin bebeğim 4 günde ağlak asla susmak bilmeyen yaramaz bi bebeğe döndü