Şuanlık güzel gidiyor mamayı azalttık biraz bugün biberonla değilde şırıngayla dene yani şöyle yapabilirsin memeni bebeğin ağızına koy ve şırıngayla mamayı az az ver hem memeni aktif emer diye düşünüyorum ben ilk zamanlar hep öyle yaptım şimdi biberonlayız ama yinede beni istiyor bende korkuyorum slışacak diye o yüzden danışmanlık alıyorum inşallah işe yarar sütüm az arttırmak için alıyorum bu arada danışmanlığı