OykuMom123 2 bucuk aylık bebeğim boyun altı çok kızarmış sanki pişiğe çevircek gibi ekşi ekşi de kokuyor yıkamayla geçmiyor pişik önleyici sürülür mü yada varsa başka çözüm yollarınız
gncglozclk OykuMom123 arko krem varsa tüp olanlar onları sürebilirsiniz yada la roche posay lipikar baume ap 👍
tombalak Yesillimon pudra çok riskli asla kullanmayacaksın demişti doktorum solunumla alakalı sıkıntı olur demişti kullanmayın
Blackeagle iremasel fito ve madecassol karıştırıp sürebilirsiniz ya da en doğalı zeytin yağı ve ya kantaron yağı
vaveyla__ OykuMom123 ben normal pişik önleyici kullanıyorum, bazen sebamed bazen bepanthol. Koltuk altına da sürüyorum
kocayaslisiskodunya Sudocrem sürebilirsiniz duş aldırın sürün bir kaç saat sonra boynunu yıkayın bidaha sürün bekleyin geçmiş olur havalar sıcak olduğu için ben 3 4 saatte bir elini yüzünü boynunu yıkıyorum çeşmede sonra boynunu iyice kuruluyorum
OykuMom123 kocayaslisiskodunya boynunu hiç açtırmıyor ki banyoda bile zorla yıkıyoruz zorlayıncada kıyameti koparıyor
gncglozclk tombalak banada doktor onerisi ile kullandım kafama göre degıl arko krem pişik için zaten kullanılıyor la roche posay lipikar baume ap Google de yazsaydınız bebekler ıcın oldugunu da zaten anlardınız isilik için de bunu onerdi doktorumuz cok da iyi geldi
tombalak OykuMom123 aynısı benim kızımda da oluyor bepathol sürüyorum ertesi gün geçiyor tabi sıcak ve sürekli kapalı olduğu için yine oluyor yine sürüyorum ama bize bepathol iyi geliyor pudra kullanmayın bir arkadaş önermiş ama doktorumuz yasaklamıştı kesinlikle kullanmayın solunumla ilgili sıkıntı olur demişti
Dogacelik OykuMom123 sudokrem anında iyileştirdi boynunu kızımın. Çok kötüydü aylarca, sürünce ertesş güne düzeldi.
gulkeralp Bnim oğlum doğdu doğalı hep kızarıktı pişik kremi geçirir gbi yapıyordu ama tekrarlıyordu ben çözümü pudrada buldum iyi geldi
brokoli OykuMom123 pudra ciğerine yapisabildigi için tehlikeli. Sudocrem ise yariyordu kızımda. Atopik dermatit gibi birseysez elidel diye bir krem çok işe yarıyor. Balaban pomad da iyi iş goruyor ama eczacınıza bebeğinizin kaç aylık olduğunu söyleyerek alın alcaksaniz elidel ya da balaban