Merhaba hanımlar 1yaşında kızım var ancak ek gıdaya ilk geçtiğim süreçte çok zorlandım hiçbişey yediremedim. Zamanla sevdiği şeyleri bulmaya çalıştım buldum ancak hep aynı şeyleri yemek istiyor tarhana çorbası makarna vs et tavuk çok severdi şimdi onu da zor yediriyorum bir süre çok severek yediğini bazen hiç yemiyor. Blw de denedim ama hala oturtamadım beslenmesini süreç sizce normal mi? Yumurta seven çocuk yumurta sevmez oldu salatalık bayılırdı şimdi yemez ama bazen de yiyor ya saçma sapan bir düzen bazen çöp oluyor yaptıklarım. Bir kere oturdu kurufaaulye pilav yedi benimle sonra yüzüne bakmadı bir daha. Ay karman çorman anlattım ama normal mi anlayamadım dil desen altta 2tane çıktı o da tam değil biraz çıktı üstlerde hiç yok. Acaba dişten mi diyorum. Kısacası tecrübeleriniz doğrultusunda fikir ve yorumlarınızı bekliyorum