Mukaddeshnn ayseaselinannesi2809 çok çok tsk ederim zaten en çok öğrenmek istediğim iyi olmayan semtlerdi çünkü biraz korkuyorum
ayseaselinannesi2809 Mukaddeshnn rica ederim canım kafana takılan bir şey olursa sorabilirsin cnm her zmm
Mukaddeshnn Gul-42 bizde jandarma 2 gün önce belli oldu. Arkadasinizin da olmuştur. Çok tsk ederim şimdi bakacağım sayfalarina
Mukaddeshnn Gul-42 bizde jandarma 2 gün önce belli oldu. Arkadasinizin da olmuştur. Çok tsk ederim şimdi bakacağım sayfalarina
Mukaddeshnn Gul-42 bizde jandarma 2 gün önce belli oldu. Arkadasinizin da olmuştur. Çok tsk ederim şimdi bakacağım sayfalarina
Mukaddeshnn ayseaselinannesi2809 sagolun çok tsk ederim işte kiralık ev bakıyoruz daha bulamadık bulduğum emlakcilar tele cevap vermiyor nasıl tutacagimizi düşünüyorum
ayseaselinannesi2809 bediaa106_ Mado da cnm bn eşim memur değiliz 2+1 lerde siz 3+ 1 de misiniz genelde memur kesim orda oluyor da
Mukaddeshnn ayseaselinannesi2809 bize de çevrenizde kiralık daire varsa yardımcı olabilir misiniz daha tutamadık evi
Muberra08 Mukaddeshnn canım o kadar kişiye baktım tek hozatta olan sen varsın bizimde tayinimiz oraya çıktı bize de sen yardım eder misin ev konusunda
Mukaddeshnn Muberra08 canm merhaba. Elimden bise gelirse tabi ama maalesef şuan oturduğum ev bile gecen ay tutuldu. Hozatta ev bulmak çok zor. İnsanlar aylar öncesi ayarlıyor evini.
Gul-42 Mukaddeshnn ya oda cok yogun toparlanıyor tek basına baskasınada yardıma gıdıyordu o yuzdendır belkıde
ayseaselinannesi2809 Mukaddeshnn bakayim canım hoca Ahmet yesevi mahallesi olarak geçiyor bizim sahipata toki evleri 2 +1 mi düşünürsünüz 3 +1 mi kira ortalama ne kadar verebilirsiniz ona göre bakayim olursa yardımcı olurum elbette
Mukaddeshnn ayseaselinannesi2809 3+1 olsun istiyoruz esyam çok maalesef. Kira ortalaması 8-10-12 bu civarlarda olursa çok iyi olur