eeceylnnnn bencede her mamanin pesinden bi cay kasigi su verin hem ağzi pamukcuk olmaz hem bu sicaklarda şart ben ilk oğlumda öyle yaptim hic pamukcukta olmamisti biside olmadi simdi ikinciyi doğurdum aman su vermim mama yiyo die die pamukcuk oldu ağzi yavrum 1 ay cekti onu iyileşmekte bilmior ilk cocugumun doktoruna cikardim o zaman kış ayıydi bide doktor her mamadan sonra su ver bi cay kaşıgi dedi hem agzini temizler hem iyi gelir dedi