Lalaaa Şehir dışına çıktık tam adetime 2 gün kala falan hafif ağrıları vardı sonra gelmedi kızlar gecikti 3 gün falan normal mi korunuyorum hiç şüphesi acabası olmadı birde geldiğimiz gün bebeğim hastalandı biraz stres yaptım galiba ama korktum bi çünkü bitki çayları içtim biraz bende hasta gibiyim
annediyebiri Lalaaa stres kaynaklı olabilir benimde öyle oluyor adet olacak gibi ağrı oluyor ama olmuyor 2 3 gün sonra oluyor
Lalaaa Kadifemsii Beyninizikullanmakucretsizdir Deletedmom_110 kız diyorum ki size hava değişimi il değişimi etkiler mi hafif ağrısı var benim şüphem de yok
nescafebagimlisi Hava değişimlerinden kaynaklı da olabilir , streste etkileyebilir. Benimde bu ay , her ayın 1’inde düzenli gelen adetim 6’sında geldi , stresli bir ay geçirmiştim ondan oldu diye düşünüyorum ama stresime stres eklendi 🥲😂