deletedmom1212 Cicekimftm insaAllah hava soguk diye eldiveni 40 gunluge kadat taktik disari çıkınca elleri usumesin diye takiyorum hatami yaptim bilmiyorum
Esokya Mom4 açlıktan değil o ellerini kesfediyirmus çünkü benim oğlum da iki ellerini birden ağzına alıyor
Taze_1anne Mom4 benim kızım da 2aylık şapur supur emior ac da degil herkes bu dönemden gecior sanırım
derinkus36 deletedmom1212 biz de çok eldiven taktık. Eldiveni emmeye başladı 2 ayı geçince. çıkardım eldiveni ellerini emiyo. 3 aylık olduk hala emiyo yüzünü çiziyor bazen. O yüzden uyurken yine eldiven takıyorum.
nartanemm bizim kizimzida öyle bazen ballı var pekmezmi var o o parmaklarda diyorum tabi bazen ağızıni acitabiliyor dikkat edin katıla katıla ağlayıp saniyesinde geri elini emiyor o zaman müdahale edip emzik verip şarkılar söylüyorum😄
deletedmom1212 derinkus36 yaa öyle mi o zaman eldivenle alakasi yoktur umarim 1 defa gördüm eldiveni emdigini baskada devami gelmedi