gokkusun_annesi1 eskiden yaparlardı ayak kuşatması diye. Bizim bi öğretmenimiz kızı yürümeye başladığında sınıftan bi kaç kişi seçti okulun etrafında koşturdu kim ilk geldiyse kızın ayağındaki ipi o kesmişti eglenmistik hepimiz. Sizde yapın nolcak yani çocuğa verilen bi zarar yok ortada bişey yedirmiyorlar icirmiyorlar ip bağlayıp kesiyorlar kaynananiz dedigi icin muhtemelen istemiyorsunuz anneniz söylemiş olsa yapardınız diye düşünüyorum cunku ben öyle yapıyorum 😆😆