Bir bebek hemşiresi olarak söylüyorum süt gelmeyince gelmiyormuş bunu doğurduktan sonra anladım hep annelere emzirin emzirdikce gelecek süt yok diye bişey yok bol su için yettiği kadar gelecek derdim ama sabah akşam sürekli emzirmeme rağmen bebeğim aç kaldı sarılık oldu sarılığı düşüremedik doktora gittiğimizde açlıktan kan şekerinin düşük olduğunu öğrendim o kadar üzüldümki ben nasıl böyle bişey yaparım diye ve hipp combiotic mamaya başladık emzirdim doymadıkca mama verdim 4. Ayımızdayız hala bu şekilde git gide mamayı azaltıyoruz sütüm bu aralar arttı yani aman sakın mama verme diye bişey yok bebeğin ayda 600 gr mın altında alıyorsa günde 7-8 kez çiş yapmıyorsa bezleri kuru ise koyu turuncu idrar varsa aç tabiki mama vereceksin merak etmeyin mama içen çocukta gayet sağlıklı 🤗