Kızlar herkese merhaba. 17 aylık kızım son 1 aydır memeye o kadar düştü ki sürekli yapışık halde geziyoruz. Sabah sürekli emmek istiyor gece sık uyanmalar yapıyor. Sütten kesmek istiyorum çünkü bende çok yoruluyorum artık.Emzirmeyi sonlandıran annelerden yardım bekliyorum süreci nasıl ilerlettiniz? Süt kesici ilaçtan kullandınız mı? Geçenlerde bir deneme yaptım gün içerisinde hiç vermedim ama süt birikmesi ile göğüsümde sancı hissetim. Sağmak sizce bir çözüm mü birde gece emzirme yaptınız mı keserken ?