Merhaba güzel anneler bebeğime 15 ay kendim baktım ve sonunda bir bakıcı abla bulup işe döndüm ama o kdr zor karar verdim ki bebeğime haksızlık mı yapıyorum acaba dedim üzüldüm uyuyamadım işe gittim ilk 10 gün çok zorlandım ama çok şükür bir düzen kurdum evde çok bunalmıştım maddi olarakta geçiniyorduk ama dikkat ediyorduk tek maaş kaldık diye daha kısıtlıydı hayatımız uzun lafın kısası şimdi iyiki döndüm diyorum bunu yazmamın sebebi benim gibi bir süreçte olan annelerimiz var ise gönlünüz ferah olsun zamanla herşey oluyor❤️🥰