Kıızım 1 yaşına girecek temmuzda ben şimdiden odasını ayırmayı düşünüyorum ama nasıl yapıcam hiçbir fikrim yok çünkü kamera almadım ben haliyle şuan uyandığında ses çıkarmıyor bakalım nasıl geçecek bu süreç siz nasıl yaptınız? Deneyimlerinizi bizimle paylaşırsanız çok sevinirim güzel anneler 😍