48 günlük bebeğim dün gece 4 de emdikten sonra hırıltısı başladı. Burnunu temizledim rahatladı. Sabah yine aynı oldu, yine burnunu temizledim. Gün boyu böyle devam etti. Öğlen 3 de aile hekimine götürdüm durumu anlattım. Ciğerleri temiz gayet sağlıklı burnu havalardan klimadan dolayi kuruyor sürekli burnunu açacaksın temizleyeceksin dedi. Hala devam ediyor. Evham yaptım korktum açıkçası. Başına gelen var mı? Birde sütüm tazyikli geliyor bebegimin boğazına kaçıyor her emerken.