Anneler, yarım saat önce bebeğimle beraber oyun oynuyorduk. Bi saniye başımı başka yöne çevirdim otururken arkaya kafa üstü düştü ve sert bir ses çıktı 😭 hemen kaldırdım içli içli ağladı 5 dk kadar sonra normale döndü. Kusma, şişkinlik vs. Yok. Emzirdim emdi.
Hareketleri de normal.
Çok korkuyorum birsey olmaz değil mi? 6ay 15 günlüğüz.