birprensannesi41 kızlar 2 gündür bu durum boyle ve sürekli alttan gaz sancısı var kabızmı oldu acaba mama mı dokundu nolur cevap veririmisinz
HsynKbra birprensannesi41 bebekler 15 günlük olduktan sonra bağırsakları tam çalışmaya başlar. Gazla tuvaletini ayırt edemezler sürekli ıkınabilirler. Gaz masajı yapın her emzirme öncesi. Tuvalete tutar gibi bacaklarından tutun gazını kolay çıkarır. Gün içinde bir den fazla tuvaletini yapması da normaldir 10 güne kadar yapmaması da normaldir sadece anne sütü alanlar için geçerli tabi
Babeshark birprensannesi41 canım zaten ilk dönemde böyle olucak ilk zamanda kullandığımız bez kadar sonraki dönemler kullanmıyoruz bile
aysenurimran birprensannesi41 aynen siz bi sorun bazen mama yaramıyor bende mama veriyorum hemde emziriyorum çok şükür herhangi birşey olmadı
filizmom Doğduğundan beri günde 15 bez değiştiriyorsak 10u kakalı. 2 ay olacağız. Sadece anne sütü ayrıca.
Duyulurum birprensannesi41 neyden endişelendiğizi anlamadım. İki az mı geldi çok mu? Az da değil çok da değil aslında. Biz gaz kaka yaparken gaz çıkarırlar sanıyoruz ama aslında gaz çıkarırken kaka yapıyorlarmış. Gaz damlası kullanıyor musunuz?
mutlubibekleyis biz de tam 18 günlüğüz gaz ve kakayı ayırt edemiyor aynı sancılar var bizde de, kakayı da 4-5 güne kadar normal demişlerdi sanırım yapmaması