Bebeğimin 3 gün süren ateşi vardı iyileşti ateşi yok dünden beri. Ama bugün hep ağladı ve son 3 saattir bir yeri ağrıyormuş gibi ağlıyor. Çok ağrısı var belli. Yemesi zaten kötüydü. Şimdi hiç yok. Daha önce hiç böyle ağlamamıştı. Yarın kendi doktorumuza gideceğiz. Neden olabilir arkadaşlar fikri olan var mı