prenseslerinannsi Kızım 2.5 yaşında 2 gün önce koltuktan düştü burnu şişti hafif kanadı köyde yaşıyorum ondan önce gripti kızım şuan şişten pak anlamıyorum kırık varmı elledim dün banyo yaptırdım rahatsız huzursuz değil ama şiş 
Alfa_Mom prenseslerinannsi sol üst köşede 3 çizgi kısmına basıp resim yükle seçeneğine girin resmi ekleyin url kopyala yapıp buraya post kısmına yapıştırın
prenseslerinannsi gencmom_ şuan hafif şiş elledigim zaman huzursuz değil gripten mi bilmiyorum ama zor nefes alıyor
Honki_Ponki prenseslerinannsi köyde kimse demi yok bacım sözünüzün gececegi rica minnet edsemiz çocugunuzu götürün bence hastaneye acile ayrıca ambulansı arasanız gelirler
Cylnmiray prenseslerinannsi oyy maşallah Allah’m nazarlardan korusun 🧿🌸 burnunda dediginiz gibi şişlik var azıcık mor gibi de bir iz var .bence doktora götürmelisiniz kanamış bide😔
KLORAK prenseslerinannsi sol gözünün altına kadar var aslında şişlik. Muhtemelen zedelenme ya da kırık var geçmiş olsun.
pasaklisinkukuli prenseslerinannsi gözleri cok güzel maşallah ama bence paran varsa bi taksiye bin hastaneye git
prenseslerinannsi pasaklisinkukuli Allah razı olsun çok teşekkür ederim götürdüm çok şükür yokmuş kırık çıkık
prenseslerinannsi Cylnmiray amin inşallah Rabbim cümlesinin evlatlarını korusun götürdüm çok şükür kırık çıkık yokmuş
zeynepgevil Fotoğraftan doktor da olsa anlamaz maalesef burun ucu kıkırdak çünkü esas burun kemiği daha geride burun damarları da çok hassas olduğu için sürekli kanama yapabilir bi darbe almış sonuçta genzine doğru da kanayabilir yutkunuyo mu sürekli
prenseslerinannsi zeynepgevil yutkunmasında sorun yok çok şükür kırık çıkık yokmuş ama söylediginiz doğru röntgende ne olsa çıkar ama damarlar bilinmez
zeynepgevil prenseslerinannsi iki güne şişliğin inmesi lazımdı bi şekilde git hastaneye bence bi röntgen çeksinler seninde için rahat etsin