Selam kızlar normal doğum yaptım. Son günlerde kanamam neredeyse bitmişti sarı akıntı şeklinde geliyordu sadece. Ama 39.gün kırmızıya döndü ve çok arttı bugün 42.gun aynı şekilde devam ediyor adet kanamasına benziyor adet olmuş olabilir miyim veya böyle artması normal mi