karahann Kızımın kakasından hatta makatından saç cıktı kakayı temizledim hala daha makatın içinde saç vardı aynı tek uzun saç yavaş yavaş çektim benim saç uzunluğumun yarısı kadar geldi elime bişey olurmu yarısı kalmış olabilirmi içinde
BuzluKahve karahann oğlumda da oldu. Asla çekmemek geriyormuş. Henüz kalın bağırsaktaysa, zarar verebilirmiş çekince.
theyikik karahann kızımın neredeyse her bezde çıkıyor . Çıkıyorsa sorun yok bence ellemeyin bi sonraki kakada kalanını da çıkarır. 🤷🏻♀️
limonzeytinmom karahann 5.5 aylık kızım gür ve uzun saçlı. Yaz oldugu için terledikçe saçlarını yoluyor buda emziğini eline dolasıyor. Gördükçe alıyorum ama kızımın kakasındann da cıkıyor kendi sacları 🥴