Bebegimben1 nbanba doktorumuz bir sıkıntısı yoksa 2-3 ayda bir muayene tavsiye ediyor ben her ay kontrole götürmem mesela
6158alp nbanba 6 aya kadar her ay 6 aydan sonra 3 ayda bir 1 yaşından sonrada 6 ayda bir diye kaldı aklımda tabi önmli olan takıplı birşeyi var mi yok mu bir sorunu varmı yokmu umarım yoktur . Bebegınız iyiyse gtmenize gerek yok