Tugcearel Kızlar 5 ay 7 günlük bebeğim. Yavaş yavaş mama sandalyesine oturtmaya başladım ancak çok eğiliyor belini dik tutamıyor. Erken mi sizce. Bizim gibi olan var mu bu ayda
churchil Tugcearel erken bence. Ben kızımı ilk oturmaya başladığı zamanlarda mama sandalyesine koymuştum öne doğru gelmişti dediğiniz gibi sonra ara verdim hiç oturtmadım ondan 1 hafta sonra oturttum dimdik duruyordu
ezgiguzell Tugcearel evet biraz erken ben de o aylarda denemek için koymuştum aynı şekilde öne eğiliyordu duramıyordu biraz ara verin daha sonra tekrar oturur zaten