Ya daha bismillah avmye girer girmez oğlumun (2 buçuk yaş) ağlama krizleri başladı . Artık telefon vermeyen biz telefon verdik uzaktan gelmistik bayrama da az kaldı diye fayda etmedi magazalara dalmaya basladı resmen araplar yerini bana gösterdi. Magazalara girip ağlaya ağlaya giysilerin arasına saklandı . Bi tren koymuşlar oraya 3 dkkasi hiç yoksa 200 lira ki 3 dakika hangi çocuğa yeter söylenmekten canım çıktı lanet olsun bu pahalılıga. Gurbette olmak gercekten çok zor çocukla asla bir şey yapılmıyor yani şöyle 10 dakika bile nefes aldırmadı . Tek miyim bu konuda dokunsalar ağlıcam resmen