Kadifemsii oseymann doktorun söylediklerine uydum sadece 3 gün kuralına pek uymadım . 6. Ayda başladım zaten rutin kontrolü vardı doktorumuz liste vermişti ona uydum çok net hatırlamıyorum tabi