Yenı taşındım her kolının uzerıne ne olduğunu (cam kırılır vs) ve hangı oda olduğunu yazın, çarşaflar koltuk örtüleri vs (perdeler harıc) herseyı yıkayıp duzenlı olarak burçlara koyarsanız yerlesırken çok kolay oluyor, perdelerı evı düzenlerken bır yandan yıkayıp asarsınız kırısmamıs olur, tabakları ben süreçle sardım hem gazete kırı olmadı tekrar yıkama sorunu olmadı kırılmadı yerlestırmesı kolay oldu, bıde taşınınca eşinizi tembihleyın sız olmasanız bıle herşeyi kendı odasına tasıtsın kolaylık oluyor, kıyafetleri askıda elbise kılıfına koydum kolay oldu yerleşirken halıları yıkatıp orada dırek serdım aklıma gelenler bunlar güle güle sağlıkla oturun