Kızım 2 gün sonra 2 yaşına giricek şu son bi kaç aydır sürekli bi ağlama herşeyi ağlayarak yaptırıyor sabah uyanıyor ağlıyor, kahvaltı yapmıyor ağlıyor, banyo yapıyoruz çıkarken ağlıyor parka gidiyoruz dönüşte ağlıyor. İstddiği birşey olmasın ağlıyor gerçekten yoruldum bunaldım. Bende artık bağırıyorum kızıyorum çünkü artık bıktım ağlamadığımıx bir günümüz sakin bi gününüz yok ve hergün dışarıya çıkarıyorum soğuk sıcak demeden yeri geliyor yatağı toplamdan kendimizi parka atıyoruz eve geldiiimde pertim çıkmış oluyor bi kaç aydır oyun dahi oynamak istemiyorum severek oynamıyorum öncdden hep etkinlil yapardık şimdi kendiside oynamıyor kalkıyor gidiyor benimdehevesim kaçıyor bende oynamıyorum. Bu seferde ona zaam ayırmadığım için vicdan azabı bağırdığım için vicdan, gerçekten artık nefes bile alamadığımı hissediyorum. Eşim asla yardımcı değil doğduğından beri ilgilenmez, benimde sabrım tükendi bağırmadığım bir günüm yok, gece yatarken ettisi günü daha sakin olucam diyorum kendime ama gözünü ağlayarak açıyor sinirlerim tepeme çıkıyor sabahın köründe allahım yanlız olmadığımı söyleyin bana. Ve şu birkaç haftadır tırnaklarınj yemeye başladı, çok sinirlerim bozuluyor o hareketini görünce, geçen alerji kremi almıştım yarısını halıya dökmüş, yarısını yemiş, yarısını aynaya sürmüş mental olarak çöküşlerdeyim helllppp