annevekizii oğlum Ortodontik tedavi görürken dr una sormuştum kızım için..gündüz vermeyip sadece uyurken emzik emen bebeklerde 30 aya kadar süreç uzayabilir demişti..kendi kızı da o zamanlarda bırakmış hatta..ama uykuya daldıktan sonra ağzından çıkar demişti