tosbiksmoms Kızlar normalde alacağımı alır çıkardım aceleden bugüne kadar firsatim olmadi ama bu kartlardan almak istiyorum üyeliği mağazada mi yapılıyor ücreti falan nedir bilgisi olan var mı?
eminmomss tosbiksmoms Watsons bilgim yok ama gratis kartı artık kalktı diye biliyorum çünkü alışveriş yaparken kart istemiyorlar telefon numarasını veriyorum kod gidiyor kodu söyleyip indirim vs uygulanıyor internet üzerinden yapabilirsinz veya mağazadan telefonla kayıt
Alya-Sena tosbiksmoms kart derken uye oldum cok sıķ alisveris yapmiyorm zatende yaptgmda ordaki indirimlerden faydalaniyorm iste
Basak0503 tosbiksmoms 5-6 tl mi ne ücreti kart veriyorlar ama numaranıza aktif ediyorlar benim ikisini de mağazada aktif etmişlerdi kolay. En çok grafiksel kullanılıyor güzel indirimleri oluyor. Alın tabi birinden numara bulana kadar kendi numaranızla alışveriş yaparsınız.
tosbiksmoms Basak0503 bu indirimden yararlanmak icin kartta beli miktar puan mi olması lazım aceba ? bugün gidicem gitmişken yaptırayım diyorum.
Basak0503 tosbiksmoms yok hiç bişey yapmana gerek yok. Sadece abonelik oluyormuşsun gibi düşün sadece indirim için kulllamıyorsun. Puan para yüklenmiyor.