cevenli öncelikle bu bilinçte bir anne olduğunuz için sizi tebrik ederim. Bebekler düzeni sever bu düzen size de çok iyi gelir. Düzen yok falan diyene inanmayın bence, ilk 1 ay alışma süreci verin kendinize, hem siz bedenen toparlanacaksınız hem ruhen kendinizi daha iyi hissedeceksiniz o yüzden 1 ay serbest takılın , yani emmek istediğini emzirin , siz emzirmek istediniz kokusunu almak istediniz emzirin, illa 2 saati beklemenize gerek yok , 1 ay sonrasında şu şekilde rutin oluşturabilirsiniz, akşam bir saat belirleyin mesela 9 diyelim ( ben 9 u seçmiştim çünkü 10 da derin uykuda olmalılar büyüme hormonu salgılıyor vücut)
Akşam 9 dan sonra , ışıklı sesli ortama çıkarmayın çocuğunuzu, yani 9 dan sonra çook loş bir ortamda olsun sabah 7.30 a kadar ışık görmesin , sabah perdeyi hafif aralayarak güneşinizi siz doğurun yani, ben o şekilde başladım iki çocuğuma da ( biri 3 yaş kız biri 15 aylık erkek )
İkisi de şuan aynı saatte uyurlar . Gündüzleri zeka kartları gösterirdim her gün sabah uyanınca kitap resimlerini gösterirdim . Şarkılar söyleyip evi gezdirirdim , yemek yaparken ana kucağında yanıma alıp elime ne yiyecek alsam hem koklayıp hem adını söylerdim . Hayatımın her anına onları dahil ederek büyüttüm. 😊 ikisinin de gelişimi hep 7-8 ay önden gitti . Bebeksi dil konuşmayın , onu bebek olarak değil kendinize arkadaş olarak görün . Herşeye onu dahil edin kaç aylık olduğunun önemi yok ☺️ sevgiyle büyütün ( bu arada her emzirme sonrası emzirdiğiniz taraf göğsünüzü elinizle sağın , hem mastit olmazsınız hem sütünüz çoğalır terbiyelenir, genelde bunu kimse söylemez bilgi olsun diye yazıyım dedim )
Doyduğunu da kakalı bezinden anlarsınız 😊