kezbanatalay merhaba süt birikme olayını çok düşünmeyin bebek emdikçe süt gelir. Sol meme biraz tembel oluyor heralde jdjdj bende de aynıydı ara ara istemez sol tarafı süt istediği kıvamda akmıyor diye eliyle sağ memeyi gösterip aç diyor sıpam 🤣🤣 2. Aydan sonra süt üretimi emdikçe oluyor göğüsler terbiye oluyor diyorlar hatta . Boyutları da zamanla eşitleniyor yada fazla süt gelen büyük oluyor değişiyor biraz sizinle alakası var ben inatla solu verdim boyutu küçüktü ama süt üretimi arttı şimdi aynı boyda gibiler