Hamileliğimin ilk belirtisi bel ağrısı idi. Kızım 26 aylık artarak devam etti MR çektirdim bugün ama 1 ay sonra sonuç çıkacak dediler ben enabızdan görebiliyorum anlayan var mı lütfen bakabilir mi? Ram ağrıyan yerimi hareketsiz tek fotoğraf ile üstünde ünlemle ayrı belirtmişler o yüzden tedirgin oldum diğer görüntülemeler hareketli farklı açılardan çekilmiş. 
