Gamzeliniz04 4 buçuk aylık bebegim 5 gündür kaka yapmiyor ağlıyor kıvranıyor ama yok gaz çıkarıyor zeytinyağı da verdim fayda etmedi önerisi olan var mı
boralii Gamzeliniz04 Benim oğlum 2.ayın sonundan beridir böyle. Haftada 1 kez kaka yapar. Kakasını yapacağı zaman ise 3 4 gün önceden gazı kokar, pırtlatınca dışkı kaçırır, kıvranır ağlar huysuzlaşır sonra yapar bugün olduğu gibi.
DevosMom Gamzeliniz04 anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmasını normal kabul ediliyor genellikle. Karnına falan mesajlar yapın isterseniz faydasını görür belki. Ekstra ek gıda falan veriyor musunuz mama gibi
Gamzeliniz04 boralii buyuk oğlum öyleydi bi yapacağı gün kivranirdi anlardim ama bu çıkmadığı gün boyu ağlıyor napqcagimi şaşırdım
nehirbebek137_ 10 gune kdar normal yapmaması ama neden kabız oldu ek gıdayamı basladı eger baslafıysa zeytın yagı içir yada azcık kayısı suyu ıcır dogal kayısıyı sulandır onun suyunu
boralii Gamzeliniz04 Ben sabun fitil yapıyordum başlarda sonra yapmayı bıraktım. Öncelikle zeytinyağını iyice poposuna sürüyorsunuz ondan sonra ince fitil kalınlığında sabun kesip onuda zeytinyağı yapıp poposundan gönderiyorsunuz 5 dakika içersinde yapıyor. Tabii siz bilirsiniz birde merak ettiğim ek gıdaya ne zaman başladınız muza geçtiniz
nehirbebek137_ Gamzeliniz04 aynen muz kabız yapar merak etme 10 gune normal bnm kızda kabız oldu muzdan 4 gun baktım yapmıyor ıkınıyo zorlanıyor ıkı gun ek gıdayı kestım sadece sut verdım memeden bıde zeytın yagı ıcırdım devamlı arada az az su hemen duzeldı
DevosMom Gamzeliniz04 ondan canım büyük ihtimalle. Yanlış görmediysem burada probiyotik falan kullanan anne de var doktoruna danış derim yine de
Gamzeliniz04 boralii hic bisey denemden direk muzdan başladık nedense oda olmadı garibim kıvranıp duruyor kayinvalidem de sabun dedi de yakmaz mi popsunu