Baklavanida rahat olsn oyle colugunu cocugunu koysan bi komsuya gozu gbi bakar bk bn dogm yaptm ailemin yanina geldm suan komsu kapiyi caldi yapralari hasladim sarma ici hazrla bayrama sarma saralim sanada diye.Guzel bi apartmana dusersen birlik beraberlik vardir.ben bebegimi birakiyorm alt komsuyabir saat o sirada evin islerni halledebiliyorm.Obur komsu torunuyla alir bahceye indirir yada butun komsuakri toplar burda sucikan diye cok guzel yervar oraya oyuncaklara goturur insanin dedesinin yapmadığıni yapar o kdr dyim.Ama ev tutcaksaniz toki taraflari incirli mahallesi diye geciyor olmasi lazim oralarda 0 ev cok ve oradada okuldur marketlerdir cafeler hatta canli muzik yapan yer bile var aileck gdilebilen komsumuzn mekani.kadinlar gunu matinesi flnda yapiliyor cocuklara gdebilceginiz.Orada tutabilirsiniz.Yada yine illla 0 ev diyorsaniz yeni hastanenin oradan tutabilirsiniz.Alisveris merkezi yurune merkezi yurume mesafesinde
yine marketler eczanler otogar orada restarant flnda var.Ama carsidan olsn derseniz annelern evkeri gibi 20 yillik aa tadilat gormus guzel deprem evide bulursanız oda fena olmaz.dgr yerlerdeki gibi acik sacik acik scik derken heryeri scik ne gydigini bilmeyen insanlr fln yoktur ege insanidir samimi icten.Zaten sehir ifi dolmusta var saat basi ki pekte gerek yok alisinca her yer yurume mesafesinde.