Kızım bir kaç süredir sinirlenen sonic istiyorum diyor.Emojilerde bile sinirleneni seçiyor çikolatada filan.Bu resimi de bugün yaptı ve sinirlenmeyi seviyorum falan diyo.Sonic çizgi filmini aşırı izlemiyor ama oradaki sinirlenenin oyuncağını istiyorum falan diyo.Evde durumumuz 3ay önce kardeşi oldu ama ona zaman ayırmamız falan hepsi eskisi gibi nerdeyse kardeşine karşı da agresif kıskanması olmadı hiç bize de.Şiddet falan yok ona karşı ama bazen ben sesimi yükseltiyorum o da sık sık değil tabi ki.Kreşte de öğretmenleri disiplinli bir o kadar da eğlenceli kamerada izliyorum.Bide tırnak yeme durumu var uzun zamandır.Çok dikkate almaya çalıştıkca onun piskolojisini şimdi böyle şeyler görünce nerde yalnış yapıyorum diye yiyorum kendimi.
https://hizliresim.com/kqwd9m1