beynun_25 bu cevabınızı yeni gördüm farketmemişim. Boşverin hiç takmayın ağzı olan konuşuyor. Bebek zayıf olur niye kilo almıyo diye takarlar, sütün yetmiyo derler. Bebek kilolu olur, dediğiniz gibi bebeyi obez etmişsin derler, her şeye bi kulp takıp mutlaka diyecek bişey bulurlar. kimseye kulak asmayın. Bebeğinizin doyup doymadıgını en iyi siz bilirsiniz. Herkes bilir kişi olmuş. Yine sütünüzün yetip yetmediğini de en iyi siz bilirsiniz, kimseye laf düşmez ama konuşuyorlar işte. Boşverin hiç aldırmayın.