aliks Bezinde iki üç seferdir pembe leke görüyorum sizce nedendir yaşayan var mı yarın doktora götüreceğim
Eslemfeyza aliks su verin düzelir büyük ihtimalle düzelmezse alerji için götürürsünüz havlar çok sıcak çok terliyorlar vücut su kaybediyor
aliks Sarikuzumalp ben de öyle düşündüm doktora mesaj atmıştım alerji belirtisi olabilir dedi endişelendim
merve2000 Benim bebeğimde de oluyordu doktora götürdüm idrar tahlili yapıldı bir şey çıkmadı ama ultrasonda bakıldığında sol böbreğinde taş olduğu anlasildi ihmal etmeyin götürün