kuzeyarinn Polip diye bir sıkıntısi varmış et parçası amaliyat olması gerekiyormuş başına gelen varmi
emilia kuzeyarinn Annem bundan dolayı 2 kere oldu. Aynı gün taburcu ettiler çok geçmiş olsun. Korkulacak bir ameliyat değil
mkatugbas kuzeyarinn Bende de vardi rahim girisinde hemen. Sezaryen dogumda catal koyulup alindi. Sikintili bir ameliyat degil. Korkmayin.
kuzeyarinn emilia öylemi teşekkürler devlet hastanesindemi oldu anneniz kaç günde çağırdılar bize daha gün vermedi amaliyat duuyunce çok korktuk
Gezgin1anne Mideden mi alacaklar? Genelde şekil değişme ileride kansere dönüşme ihtimali olan hücreleri temizliyorlar. Babamda mideden almışlardı kayınvalimde bağırsakta. Herhangi bir sıkıntı olmadı aynı gün kısa bir işlem sonrası taburcu ediyorlar
mikiail kuzeyarinn bende vardı 7 cm Çık basıt bır işlem narkoz verdıler aldılar uyandıgımda az bı adet sancısı gıbı vardu baska bısı yoktu. Korkulcak bır durum yok
kuzeyarinn mikiail annemde olucak devlet hastanesi olunca sanırım ilgilenmedilrr amaliyat günü alın dedi gönderdi