Yesilim23 Kızlar gecen hafta adetim yeni bitmişti şimdi tekrar oldum ilk kez böyle bşyle karşılaşıyorm hiç başınıza geldimi yada nedendir sizcee 😞
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Yesilim23 Ben hep yaşıyorum bunu bacım. Benmki cerazette haptan :( Daha gusül abdestimi alalı 10 gün olmadı, iki gündür yine hastayım
Bugleminannesi28 Yesilim23 bildiğiniz adet mi kışt feln olabilir yada farklı bir durum doktora görünün
gencmom_ Yesilim23 bende öyleydim ramazan ayı ful reğl geçti Doktora gittim yumurtalık, kistlerin var dedi Bence Bi doktora git Adet kesici verdi
Yesilim23 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ben hiç hap felanda kullanmıyorum kii düzenliydi benim adetimm korktum bian görünce neden olur kii ? Sizin neden peki
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Yesilim23 hiç bilemiyorum bilen biri çıkar inşallah. Cerazette hap böyle dengesizlikler yapıyormuş ya. Kimisi aylarca olmuyormuş Kimisi de böyle benim gibi ayda 2 kere regl oluyormuş.