ugze 6.yılımız Bayburtta doldu eşimle öğretmeniz .memlekete puanlar yetmiyor🥲 İstanbul yazsak mı diyoruz Pendik’te evimiz var.İstanbul deyince bi korkuyor ya insan ☺️