Kızlar bebeğim 9 aylık ve asla su içiremiyorum.Biberon bile almayan bir bebek suluk vs her şey denedim. Çay kaşığı ile 3-4kaşık içiyor sonra kafasını çeviriyor. Emziriyorum ama havalar çok sıcak terliyor susuz kalmasından endişe ediyorum fikirlerinize ihtiyacım var