Kızlar bebeğim 5.5 aylık yaklaşık bir aydır meme reddi yaşıyoruz ilk olarak kaynanamlara gidince stresten sütüm kesildi o ara onların da sütün yok doymuyor bu çocuk baskılarıyla mama vermek zorunda kaldım bu sürede sütümü sağdım sürekli yeniden artsın diye ancak bebeğim memeye gelmiyor geldiği an çığlığı basıyor biberon veriyorum ağzına hemen çekip memeyi veriyorum bir iki saniye tutuyor kendini tekrar geri atıyor. Gezerek uzanarak şarkı açarak aklınıza gelebilecek her yöntemi deniyorum bir aydır ama tutmuyor silikon göğüs ucu kullanıyorum zaten doğumdan beri eds yöntemini de denedim o da işe yaramadı sütüm azalıyor bebeğim emmediği için var mı tavsiyeniz lütfen yardımcı olun