30 aylık bir oğlum var ve 11 haziranda kontrol amaçlı alerjik durumlardan dolayı çocuk doktoruna gittik doktor herşeyini kontrol etti bizim çocukta pek doktorları sevmez tabi ağlaya ağlaya kontrol edildi en son sedyeye yatırdı karnına falan baktı kasıklarına bide özel bölgesine bakmak istedi biraz zorladık ağladı falan sonra kontrol bitti çıktık sonra akşam saatlerinde oğlum kakasını yaptı bende altını temizlemek için açmak istedim ve oğlum izin vermedi eve öyle çok ağladı ve özel bölgesini eliyle falan kapatıyor bacaklarını falan açmak istemedi ama nasıl ağlıyor zorla temizleyip bezini kapattık ve sustu ondan sonra yemekte yemedi su da içmiyor bezini açtırmıyor hala açınca da yapma yapma diye ağlıyor bu saat oldu sadece 2 parça simitle duruyor. Bunu yaşayan var mı aranızda