JollyBaby asellmiihramom Evet benim bebegimde altını değiştirirken hep ağlardı. Hep böyle sürecek herhalde dedim ama bir süre sonra geçiyor.
caganinannesiii asellmiihramom evet canım benimde öyleydi,sıcak soğuk olayı olunca irkilebiliyor zamanla düzelir
QueenMom__ asellmiihramom gayet normal, sıçramaması için sadece kollarını karnına yada iki yana getirip müslin ile sarabilirsin, dürümü ortadan sarmış gibi 😊
ezgdmrcasln asellmiihramom yenidoğanda 3 ayına kadar sıçrama refleksi olur. Bez değişimi yaparken benim bebeğim de çok ağlıyordu hatta ben de korkup niye ağlıyor diye ağlıyordum 😂 ama sonra geçiyor. Büyüyünce de hareketli olmasından dolayı bir türlü bağlayamıyorsun. 🤣 yarım kundak yaparsanız sıçrayıp kendini de uyandırmaz.
Ecekus_mom Yeni doğan bebekler alt açmayı pek sevmezler :) büyüyünce de tam tersi oluyor, rahatlıyorlar. Benim bebeğim hep uyurdu emzirmek için altını açardım hemen rahatsız olup gözünü açardı. Normal yani.
Belcim30 asellmiihramom herkes söylemiş zaten normal korkma sdece elinin ısısına dikkat et yada ıslak mendil yada artık temizlemek için ne kullanıyorsan ıslak olarak onuda elinde ısıt öyle sil bir anda soğuk blr şey gelince irkiliyor olabilir