meryemceeeee Ya kızlar bebeğim 2 gün önce rota aşısı oldu ( 3 ay 14 günlük) yapıldıgından beri bu 2 gündür cok huzursuz sürekli ıkınma halinde ve kusuyor bu normal mi yaptıranlar böyle seyler yasadınız mı naptınız yardımcı olur musunuz ?
DevosMom meryemceeeee rota aşısının ishal dışında bir yan etkisi fazla yok o da 2.doz yapılınca oluyor, farklı bir şey olabilir bence bi doktora götürün ne olur ne olmaz
designermoms meryemceeeee normalde aşılar bizde yan etki yapmıyor pek ama rotada bebeğim iki gün huzursuzdu ağlıyordu hep Bizim alerjimiz vardı rota aşısı tetikledi büyük ihtimalle Alerjiniz olabilir mi?
QueenMom__ meryemceeeee iki bebeğime de 3-5 ayında yaptırdım bunu yaşamadım. Bence farklı bi sıkıntısı var
mavissss306_ Normal korkmayın ateş de yaptı bizde ishal bir haftaya düzelir kaka yapısı rengi de değişebilir bizde oldu doktor normal dedi
meryemceeeee DevosMom ama aşıdan önce ıkınması ve bu kadar huzursuzluğu yoktu ishal falan da değil yani olmadı henüz
DevosMom meryemceeeee ağızdan veriliyor ya zaten o yüzden yan etki yapan bir aşı değil o. Reflü var mı? Belki reflüden dolayıdır
aysoncl meryemceeeee bizde 2 gün önce olduk ishal ve tüm gece uykuda ıkınıyor uyanıyor huzursuzluk çok yeşil sulu kaka
Adatvs meryemceeeee canim rota refluyu tetikliyor evet bizde yaşadık hem ilk dozda hem ikinci dozda. Bizde refluluyuz 1 2 güne toparlar merak etme