Merhaba aranızda avukat olan var mı yardımcı olabilecek ? çocuğumun iki ismi var ve birinci ismini hiç kullanmıyoruz ve zaten bende istememiştim koyulsun zoraki oldu biraz ve ismiyle dalga da geçilmiyor değil ne yapmam gerekiyor nasıl bir yol gözlemeliyiz ?