elifkovski Kizlar evde odamın sıcaklığı abartmıyorum 34 derece oluyor . Klimam yok vantilatör çalışıyor ama hayretmiyor . Istanbulda oturuyorum. Geceleri uyuyamaz olduk bütün kapı pencere açık. Kızım 7 aylık bu sıcak yüzünden kafası surekli terliyor ve gece en az 8 kez uyanıyor artık delirecem valla. Bu odanın sıcaklığını nasıl düşürürüm neler yapabilirim var mı çözümleriniz?😐 kız ne 34 ü 35 oluyormuş 😃😃
designermoms elifkovski bizim ev yalıtımlı sokak serin ona rağmen 30dan aşağı düşmedi aynı şekilde benim kızım da gece yarım saatte bir uyanıyordu soğutucu var hiçbir işe yaramadı Eşim dün gitti kredi kartıyla mecbue klima aldı artık rahat ettik Yoksa çok zor önceden olsa gereksiz derdim ama anladım olmazsa olmuyor
MerveGl- elifkovski gündüz güneşlikleri açmamak bi tık fark ediyor sanki. Bizim ev en son 28 gösteriyordu
1zeynosileannis elifkovski bir çaresi yok maalesef hava birden nasıl böyle ısındı bende anlamadım eşim artık dayanamadı klima alcam diyor yoksa çekilecek gibi değil
elifkovski Her gün kızımla duş alıyoruz don atlet geziyoruz ama yok yani sizlerin evleri kac derece benimki neden böyle
prensannesi07_ elifkovski bizde öyleyiz ist pendik farksız oglum 4 aylık hep kafası carsaf su içinde günde ½ kere giriyoruz duşa . Üşütücek diyede endişeelenıyorum ama emerken bile yanıyo cocuuum🥲
JollyBaby Imkan varsa maalesef tek çözümü klima. En fazla perdeyi gunesligi kapalı tutarsanız bi tık evin içi serin kalabilir
elifkovski yasemin1812 tam güneş alıyor malesef yeni taşındık bileydim asla tercih etmezdimboyle güneş alan bir ev
designermoms elifkovski yok Biz kiracıyız portatif aldık yatak odasına taktık öyle böyle geçiyor gündüz diye ama geceler daha zor Kızınıza havuz alabilirsiniz ben de alacağım bayramdan sonra İçeri koyacağım içinde oynar serinler hem de
elifkovski designermoms evet aldım havuzu da 2 gün sonra gelecek. Bende çatlıyorum olmadı bir bakayım şu dediğiniz klimaya. Teşekkür ederim
sek_kahve elifkovski benim ev de hep sıcak, perişan oldum bir de güneş saat 6′dan önce doğuyor, doğduğu gibi uyandırıyor. Ne yapıcam şaştım kaldım, habire ayaklarımı ensemi yıkıyorum öyle serinleyebiliyorum
elifkovski sek_kahve bebek olunca daha da zor oluyor ya kafayı yemelik yani . ALLAH YARDIMCIMIZ olsun 😐
nnoktaa elifkovski aynı dertten muzdaribiz. İstanbuldayız. Yatak odam çatı nedeniyle ekstra sıcak oluyor. Kapı pencere açık vantilatör açık.. baktık olmuyor. Portatif klima aldık 😂
sitare66 nnoktaa portatif klima nasıl oluyor memnun musunuz ?? Ben de istanbuldayım ev 33 derece emzirirken ikimizde şıpır şıpır terliyoruz napacağımı şaşırdım.
ak1905 nnoktaa merhaba portatif klimanij marka model fiyat memnun musunuz öğrenebilir miyim 😔 ben böyle sıcak görmedim son kattayim gece gündüz uykular haram oldu vantilatör sıcak ufluyo resmen böle bişey olamaz 🥴
nnoktaa sitare66 ak1905 Portatif klima dış üniteye ve duvara montaja ihtiyaç duymadığınız bir klima. Bir boruyla sıcak havayı dışarı üflüyor. Çalışma mekanizması normal klima ile aynı. Tahliye borusu var suyu içine akıtabiliyorsunuz. Tek sıkıntısı boruyu dışarı atabilmek için ya pencerenize bir aparat almanız gerekiyor ya da camı kestirmeniz. Biz camı kestirdik. Boruyu o şekilde dışarı verdik. (Aspiratör mantığıyla düşünün) Marka olarak airfel aldık. Daikin üretiyor. Daha yeni kurulum gerçekleştirdik. Çalıştırdık. Odaya girince soğutuyor. Şimdi derecenin fotoğrafını çektik bir kaç saat sonra gözlemleyeceğiz