motheroftwins2 Merhaba kizlar 40 gunluk bebegi evde nasil giydirmeliyim? 28 derece oluyor genelde. İcine zibin uzerine kisa kollu ve corap giydiriyorum. Coraba gerek yok mu? Sort giydirmem gerekir mi?
designermoms motheroftwins2 ben geçen sene bebeğim yeni doğduğundan itibaren sadece zıbınla durduruyordum Gaz olmasın diye çorap giydiriyordum
Tuuggccee motheroftwins2 cok fazla deglmı asırı sıcak cunku bende gecen sene sadece zıbın ve corap klma altında yatırıyordum dıger turlu uyuyamıyordu sıcaktan uzun gıydırınce
sekerportakali9 motheroftwins2 ben sadece zıbın giydirirdim sanırım. Yenidoğan diye çok üşüyecek sanılıyor çok yanlış.