ctml1901 Kızlar bebeğim 4 ay 25 günlük 4 aylıkken sağlık ocağındaki ebe 41 cm dedi ama küçük gibi geliyo doğumda 34 cmdi birde kafasının arkası çökük gibi sizce öyle mi resime bakar mısınız
myarenb ctml1901 vücudunu görmeden anlayamaz ki burdan gayet büyük duruyor cünkü sadece kafa gözüküyor çöküklük görmedim ben
kimbumadam ctml1901 aşkım orası da şişik olursa balon gibi olmaz mı? Orası çökük olcak ki yuvarlak gelsin Maşallah çok güzel kafası Küçükte değil bence
Gamzeliff ctml1901 gayet normal görünüyor canm biraz daha büyüdükçe kafa şeklide daha da düzeliyor,zaten düzenli heray sağlık ocağı takipte anormal birşey görse soylerdi😊
ctml1901 Ssude gebeliğimde iki hafta geriden geliyordu bebeğim küçük doğdu bide minyon sanırım ona takıldım
Ssude ctml1901 tamam bebeğin de normal bence. İkiniz de çok uzun değilsiniz sonuçta. Bir de persentil tablosuna baktın mı?
Deletedmom_123 Benim arkadaşımın eşi uzun anne kısa bebeklerde aşırı minyon 2 yaşında kızı kafası aşırı küçük eğer hareketleri ayına uygunsa bi sorun yoktur
Ssude kimbumadam kızımın boyu maşallah ayına göre birazcık önden gidiyor. Filenin sultanı olacak inşallah 🧿🤲🏼 tabi ki de şaka istediğini olsun 😅 ama filenin sultanı olsa fena olmaz 😂
Han-0603 ctml1901 benim kızımın da küçük dediler nöroloji takipliydik 9 aylık 43 cm doktor bırakalım takibi dedi tepkiler ve sesler önmeli bizim için dedi büyümesi de geç gidiyor