Zeyyyynep 33+3 de sancım basladı erken oldugu için ve küvez oldugu için oraya sevk edildim. Dogum katına girince direk bi asistanın dogum yapan kadına bagırdıgı duydum. Ne bagırıyorsun bagırma diye. 1-2 tane iyi asistan vardı. Sürekli onlar geliyor zaten. 2 gece o sekilde yattım imza verip cıktım. Sancım durmustu. 34+0 da tekrar sancım basladı bu sefer sezeryana alımdım hemen. Hakkını yiyemem ameliyathanedekiler cok iyiydi beni sakinleştirdiler hep ama sonrası kabustu. 2. Gebeliğimdi. Dogumdan sonra 4 saat yogun bakımda tutuyorlar. Cok fazla Sancılı uyandım bana kadın bagırdı bagırma diye. Keyfimden bagırmıyorum ya. Her saat bası karnıma bastırmaya geldiler. 4. Saatin sonunda odaya cıkacagım zaman baska sedyeye geçilecekti onlar almadı ben ameliyatlı halimle kendim geçtim(uyutularak oldum). Yalvar yakar serum taktılar. Sadece parol hap verdiler