Merhaba sevgili anneler.
Evim az güneş gördüğü için çamaşırlarımı kurutmakta güçlük çekiyorum ve çamaşırlarımda kötü koku oluyor bu sebep ile bir kurutma makinası almaya karar verdim fakat markası konusunda çok kararsız kaldım, kullanan anneler siz hangi marka kullanıyorsunuz ve memnun musunuz? Elektrik faturanızı nasıl etkiledi? Değerli yorumlarınızı bekliyorum. Şimdi den teşekkür ederim ❣️